Veelgestelde vragen

Onderstaande vragen hebben we al voor u beantwoord

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Take Care doet zijn best om alle bestellingen binnen 3 werkdagen bij u thuis te bezorgen.

Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?

Bij bestellingen boven de € 50,00 wordt uw bestelling gratis verzonden.
Bestelt u voor minder dan € 50,00 dan betaalt u slechts € 3,95 verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen?

Jazeker kan dat, tijdens het afrekenen kunt u de optie “Verzenden naar een ander adres?” aanvinken. In de velden die zich dan openen, kunt u een gewenst leveradres opgeven.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier voor Herroeping.

Hoe lang heb ik garantie op een product?

Op elektronicaproducten zit één jaar fabrieksgarantie. Op de gebruiksartikelen zit geen fabrieksgarantie. Toch vinden wij het natuurlijk erg vervelend als u niet helemaal tevreden bent over een van onze gebruiksartikelen. Vul onderstaand formulier in en dan kijken we samen met u naar een passende oplossing.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Waar kan ik nog meer terecht met klachten?

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op (https://ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u een onbeantwoorde vraag of een klacht?

Laat onze klantenservice u helpen

U kunt contact opnemen met onze klantenservice via het volgende formulier. Wees daarin alstublieft specifiek in uw informatievoorziening, zodat onze medewerkers u zo goed mogelijk kunnen helpen. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

Contactinformatie

Adresgegevens

Volg ons

op Social Media

Algemene voorwaarden

In de algemene voorwaarden van Care Delta B.V. leest u meer informatie over het bedrijf achter deze website.

Cookieverklaring

Onze cookieverklaring legt uit hoe deze website met cookies omgaat om uw bestelling uit te kunnen voeren.

Privacyreglement

Het privacyreglement vertelt u welke gegevens wij van u verzamelen en hoe wij daar zorgvuldig mee omgaan.

0